miercuri, iunie 20, 2007

Elton: "Plec la arabi"

Brazilianul Elton are oferte de la echipe din Emiratele Arabe. Cel mai probabil, fostul jucător al Stelei ar putea ajunge la Al Nasr. ”Vă daţi seama că pentru un fotbalist e greu să stea acasă cînd colegii lui sînt la antrenamente, însă asta a fost decizia conducerii şi nu pot comenta prea mult. Eu sînt sub contract cu Steaua încă doi ani, dar am înţeles că m-au pus pe lista de transferări, iar impresarul meu deja negociază cu o echipă din Arabia Saudită şi sper să se materializeze transferul", a declarat Elton pentru Gazeta Sporturilor.
"Am văzut un public minunat şi a fost o experienţă foarte interesantă, colegii sînt de calitate şi, chiar dacă eu nu am reuşit să învăţ limba, s-au comportat foarte frumos cu mine. Lumea mă iubea foarte mult în România. Dacă voi mai juca în acestă ţară o voi face doar la Steaua", a conchis micuţul brazilian.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: