miercuri, iunie 20, 2007

Tiger Woods de Ghencea


Intre două antrenamente şi un joc de rummy, Mihai Guriţă şi-a etalat cunoştinţele în materie de golf pe unul dintre terenurile din complexul Oliva Nova Beach. La invitaţia Gazetei, atacantul în vîrstă de 34 de ani şi-a luat conştiincios săculeţul cu crose, cîteva mingi şi ieri, după prînz, a păşit pe gazonul impecabil.
"Ce teren senzaţional! Nu ştiu cînd vom avea şi noi aşa ceva în România", s-a minunat fostul vîrf al Farului. După ce a făcut cîteva încercări pe pistă, Guriţă a trecut pe iarbă. Cu mişcări de profesionist, el a smuls cîteva fire din gazon înainte de a lovi prima minge şi le-a ridicat pentru a vedea din ce parte bate vîntul. "Să-mi calculez direcţia", a explicat veteranul roş-albaştrilor.


"Îmi place foarte mult să joc golf şi chiar urmăresc constant acest sport. Pot spune că sînt un fan al lui Tiger Woods, pe care îl admir pentru ceea ce face. Am jucat golf de foarte multe ori. Unde? În Cipru, acolo unde am mers deseori în cantonamente cu Oţelul sau cu Farul", a povestit el.
După cîteva lovituri ezitante, Guriţă a izbutit apoi cîteva fără greşeală. "Gata, mi-a fost mai greu la început, pînă m-am reacomodat, dar acum nu mai am nici o problemă. Nu pot să spun că sînt un as, dar consider că mă pricep cît de cît", a zis el în finalul pauzei dedicate golfului.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: