marți, aprilie 17, 2007

Gigi Becali a fost in vestiarul Stelei

Patronul Stelei a avut o discuţie la vestiare cu fotbaliştii şi cu conducerea tehnică. "Le-am spus jucătorilor că şi marile echipe trec prin aceste momente. Am vorbit şi cu Oli şi i-am spus să ţină capul sus şi să meargă mai departe", a spus Becali la ieşirea de la vestiare. "Am bătut palma cu Olăroiu şi i-am spus că vom continua împreună"

"Mercenari sînt toţi fotbaliştii din lume. Ei joacă unde cîştigă bani. Uitaţi-vă la Lăcătuş, şi nu poate contesta nimeni faptul că e mare stelist, a spus că numai de Steaua nu-l interesează acum. Şi bunătatea lui Oli, pe care o respect şi o admir, poate a contat. Omul cînd e prea bun nu poate fi bun conducător. Bunătatea e o calitate, dar trebuie să ştii cînd să fii rău", a mai spus Becali.
Sursa: Stelisti

Niciun comentariu: