duminică, martie 04, 2007

Răsplata lui Andrey

Andrey a spus la final că prestaţia sa e o recompensă pentru faptul că Steaua a decis să semneze cu el după ce se accidentase.
Un meci formidabil a reuşit aseară brazilianul Andrey. A avut cel puţin 6 intervenţii salutare timp de 90 de minute. În prima fază a prelungirilor a greşit grav, scăpînd un balon în faţă, dar tot el a reparat greşeala. La penalty-uri a fost decisiv. A apărat lovitura lui Gado, a trimis Steaua în semifinale şi a salvat postul lui Oli. A sărit imediat în braţele antrenorului său, Vasile Iordache. "Îţi mulţumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine!", i-a zis, după care s-a îmbrăţişat cu MM şi cu Oli.

"Mă bucur mult pentru el că a reuşit o prestaţie excelentă, un debut fantastic. Ne-a ajutat să obţinem această calificare, dar va depinde de el dacă va fi în continuare titular. Va avea de dus o luptă dură cu Cernea", a spus Olăroiu la final. Andrey a ieşit zîmbitor de la vestiare. "Nu eu am fost eroul meciului, toţi am fost. Sînt fericit pentru că am putut să-i răsplătesc pe Gigi, pe MM şi pe Oli după ce au avut atîta încredere în mine în urma accidentării. Sper să continuu la fel", a zis Andrey, completat de MM: "Prima impresie contează, dar să-l lăsăm în pace să muncească, pentru că încă nu e restabilit complet".
Sursa: GSP

Niciun comentariu: