duminică, martie 04, 2007

"Sînt puternic"

Olăroiu a spus că nu se teme de o eventuală demitere pentru că "nu sînt muritor de foame".
După ce a trăit la intensitate maximă tot meciul, Oli a venit calm la conferinţa de presă, unde a vorbit despre posibilitatea plecării sale de la Steaua. "Nu mă apasă nici un fel de presiune. Am realizat performanţe pe care nu ştiu cine va reuşi să le mai obţină în următorii mulţi ani. Ies să ne critice oameni care nici nu visează la astfel de performanţe. Valul de critici a afectat echipa, dar eu sînt un tip puternic şi-mi văd de treabă în linişte. Eu nu sînt muritor de foame, aşa că nu am de ce să lucrez sub presiune", a spus Oli.

"Am greşit mult în defensivăe, dar mă bucur că echipa a avut puterea mentală de a reveni de fiecare dată"- Cosmin Olăroiu.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: