luni, ianuarie 08, 2007

Carlos e liber

Mihai Stoica a anunţat că Steaua îi va rezilia, de comun acord, contractul portughezului.Termenii divorţului i-a explicat chiar Mihai Stoica. "Am căzut de acord şi vom rezilia amiabil contractul. Va deveni jucător liber şi va putea semna cu orice club din lume, fără ca Steaua să încaseze vreun ban", a spus Stoica. În schimb, Carlos va renunţa la banii din contract, scadent în vara lui 2008.MM a încercat apoi să explice eşecul numit Carlos, jucător adus în Ghencea chiar de el. "Nu am reţineri niciodată în privinţa jucătorilor pe care îi aduc, cînd munceşti se întîmplă să nu-ţi iasă mereu cum îţi propui, dar asta nu ne împiedică să mergem înainte. Avem nişte principii de la care nu ne abatem, o strategie bine pusă la punct şi deşi unii nu o cunosc, îşi permit să facă comentarii nefavorabile", a afirmat Stoica."Cernea a făcut jocuri foarte bune şi nu am auzit să se comenteze, deşi a fost un transfer reuşit şi l-am adus tot eu, ba chiar fără să mă consult cu cineva, nici măcar cu antrenorul de atunci", a încheiat MM.
"Îmi pare rău că s-a ajuns aici, rămîn la părerea că este un portar extrem de talentat, dar au fost probleme pe care le cunoaşteţi şi din păcate nu mai putem continua"-Mihai Stoica.

-37 de meciuri a jucat Carlos în tricoul Stelei, cea mai bună evoluţie avînd-o în returul cu Standard Liege, scor 2-1, din turul 3 preliminar al Ligii Campionilor

Niciun comentariu: