luni, ianuarie 08, 2007

Portarul brazilian Andrey a sosit în România

Andrey a venit aseară în România, îmbrăcat elegant şi extrem de bine dispus, declarînd că "am ales Steaua pentru că este o echipă strălucitoare în Europa". La ora 16:40, cu o cursă KLM din direcţia Amsterdam, a aterizat la Bucureşti viitorul portar al Stelei, brazilianul Andrey Nazario. Aşteptat de aproape 50 de ziarişti, el a fost însoţit de impresarul său şi şi-a făcut apariţia într-un superb costum negru. Zîmbind şi extrem de volubil, s-a oprit imediat pentru a da declaraţii presei, nu înainte de a citi Gazeta Sporturilor, în care impresarul brazilian Claudio Henrique spunea despre el că "va fi viitorul portar al Braziliei".
"Steaua e numărul 1 în România"."De ce am acceptat să vin la Steaua? Pentru că este o echipă mare şi pot face treabă bună aici. Ştiu că e cea mai bună din România, că are o structură foarte bună şi sînt foarte bucuros că am acceptat oferta ei. În plus, toată lumea cunoaşte strălucirea pe care Steaua o are în Europa. E o echipă respectată pe acest continent", a spus Andrey.

"Nu mă deranjează să fiu a doua opţiune la un club. Voi munci, mă voi antrena bine şi voi face totul să devin titular"
"Jucătorii Stelei? Îi ştiu doar de pe internet, dar o să am timp să-i cunosc. Am auzit că Dinamo e pe primul loc, la mare distanţă, dar eu cred că putem termina campionatul primii"
"Aştept cu mare interes meciurile cu Sevilla din Cupa UEFA, în care îl voi reîntîlni pe Daniel Alves, cu care am fost coleg la echipa naţională sub 20 de ani a Braziliei"-Andrey.

Mihai Stoica a vorbit ieri despre aducerea lui Andrey. "Este un copil extraordinar de cuminte. De foarte multe ori contează şi omul. Cel puţin din punctul ăsta de vedere este o schimbare totală în ceea ce priveşte unul dintre portarii Stelei. Dacă am fi avut alternativă autohtonă, ar fi fost foarte bine, dar, din păcate, nu avem. Aştept şi eu ca Andrey să rămînă şi să nu fie singurul brazilian de la Steaua".
"Este frumos că Steaua sărbătoreşte Sfîntul Ioan cu Sfîntul Andrei. Sper ca Andrey să fie o achiziţie reuşită, dar va duce o luptă dură cu Cernea pentru titularizare. Rămîne să vedem cine va cîştiga acest duel"-Mihai Stoica.

Niciun comentariu: