vineri, ianuarie 05, 2007

Marius Croitoru, stelist cu acte in regula

Marius Croitoru a devenit, oficial, jucatorul Stelei, el semnand un contract cu campioana Romaniei pana pe 30.06.2011. „Steaua a platit pentru mijlocas suma de 350.000 de dolari, nu euro, asa cum s-a tot vehiculat in presa, iar jucatorul Bogdan Panait a fost cedat definitiv la FC Vaslui. Marius este un fotbalist care, desi a avut si o alta oferta mai buna din punct de vedere financiar, a ales Steaua. Acesta este unul dintre motivele care ma determina sa cred ca am fost inspirati cand ne-am decis sa ne asiguram serviciile sale”, a declarat managerul general al Stelei, Mihai Stoica.
Croitoru, care a venit în Bucureşti alături de soţie şi de fiul său, s-a cazat la hotelul Johan Strauss, din Floreasca, după care a comentat: "Clipa cînd am semnat contractul cu Steaua o aştept de 26 de ani şi 94 de zile, atît cît au trecut de cînd m-am născut. Primul meu obiectiv e să mă integrez cît mai repede, să mă acomodez la acest mare club şi, de ce nu?, să îmbrac la vară tricoul de campion în România"."Ce mi-aş dori cel mai mult de la 2007? Ca Steaua să intre din nou în grupele Champions League, iar Dinamo să fie nevoită să dea tururi preliminare"Marius Croitoru.

Marius Marian CROITORU:
Data nasterii: 02.10.1980
Locul nasterii: Giurgiu
Inaltime/greutate: 1,75m/ 75 kg
Post: Mijlocas
Meciuri/Goluri in Divizia A: 143/13.

Niciun comentariu: