sâmbătă, decembrie 23, 2006

De pus în ramă

Nicolae Dica a ajuns cu o jumatate de ora mai devreme la "Marriott" ,unde a avut loc ieri decernarea premiilor Gazetei Sporturilor. Destins ,amabil ,facea haz de necaz:"Acum doi ani pe vremea asta ,nici nu puteam sa zambesc". N-a uitat furia tribunei. Primul lucru care l-a facut? A cerut ziarul. A inceput sa-l citeasca atent."Nea Gicu are 3 titluri de jucator al anului in ancheta Gazetei?N-am stiut! La 19 ani l-a castigat pe primul? Eu la 19 ani imi rupeam picioarele prin Divizia B, la Dacia. Dar mi-a prins bine".
N-a scapat nici tabelele cu rezultatele voturilor, pe sectiuni. Un moment de uimire: "Cum adica, m-au votat pe mine pe primul loc peste 37.000 de oamenii? Incredibil! Asta inseamna enorm pentu mine. Pana la urma ,publicul ne judeca".
Apoi o usoara grimasa de dezamagire: "Ia uite ,la Pitesti n-am luat nici un loc intaii"."Ai mei sint mai pretentiosi" ,a gasit o explicatie ,dupa care a inceput sa zambeasca.
Exact atunci a sosit si Cosmin Olaroiu. Elegant ,mai jovial decat de obicei ,desi a recunoscut de atatea ori ca "daca ar fi dupa mine ,n-as vrea sa apar deloc in presa ,la televizor".Tehnicianul i-a aruncat o privire scurta elevului sau:"Vorbim dupa festivitate".


Niciun comentariu: