miercuri, decembrie 27, 2006

Boştină la Piteşti?

Mijlocaşul Gabriel Boştină este dorit la FC Argeş de fostul său coechipier de la Steaua, Dorinel Munteanu.
Dacă în timpul mandatului lui Protasov ,Gabriel Boştină ,era unul dintre cei mai buni jucători ai Stelei, în ultima perioadă mijlocaşul prinde rar primul 11 al echipei antrenate de Cosmin Olăroiu. Fotbalistul în vîrstă de 29 de ani a intrat însă în atenţia mai multor echipe din ţară, printre care Universitatea Craiova şi FC Argeş. Tehnicianul piteştenilor, Dorinel Munteanu, insistă pentru transferul mijlocaşului stelist.
"Am discutat cu Gabi, dar şi cu o persoană din conducerea Stelei, pentru că mi-l doresc foarte mult la echipă, dar el ar vrea un transfer în străinătate. Sînt sigur că m-ar ajuta foarte mult. A fost mai mult o discuţie în mare, nu am făcut nici o ofertă concretă pentru că întîi am vrut să vedem ce pretenţii are jucătorul. Urmează zilele acestea să vorbesc şi cu cei din conducerea clubului din Ghencea", a declarat Dorinel Munteanu.
De asemenea, patronul piteştenilor, Cornel Penescu, a spus că un jucător ca Boştină îi poate ajuta să-şi îndeplinească obiectivul, salvarea de la retrogradare. "Mi-l doresc pe Gabi, pentru că este un fotbalist foarte bun. Dorinel a vorbit cu el pentru un împrumut pînă în vară şi este o soluţie pentru noi. Trebuie să discutăm acum şi cu conducerea celor din Ghencea", a spus Penescu.
Gabriel Boştină a jucat 40 de meciuri din totalul de 55 disputate de Steaua în acest an, fiind titular de 29 de ori.

Niciun comentariu: