luni, august 06, 2007

Plesan a semnat cu Steaua pe 5 ani !


Patronul Stelei, Gigi Becali, a declarat ca mijlocasul Mihaita Plesan a semnat un contract pe cinci ani de zile cu gruparea din Ghencea.
“Plesan este al Stelei pentru urmatorii cinci ani de zile. M-am inteles cu Marian Iancu. L-am vrut de mult timp cu Mihaita. Aseara am vazut ca Plesan era sa ajunga la Dinamo si m-am decis sa-l iau”, a spus Becali, imediat dupa intalnirea pe care a avut-o cu jucatorul la palatul sau.
Mihaita Plesan a declarat ca astepta de mult momentul in care va imbraca tricoul ros-albastru. Mijlocasul a mai spus ca Hagi este un antrenor care il cunoaste si isi doreste ca alaturi de Steaua sa cistige titlul, cupa si sa acceada in grupele Ligii Campionilor: "Imi doream de mult sa vin la Steaua, Hagi e un antrenor care ma cunoaste foarte bine, imi doresc tot ceea ce isi doreste aceasta mare echipa: titlul, grupelel Ligii si Cupa Romaniei."
Sursa: My Sport & Pro Sport

Niciun comentariu: