luni, august 20, 2007

Gigi Becali l-a atacat incredibil pe Hagi

Gigi Becali a lansat un atac de o duritate extremă asupra lui Hagi: "I-am zis să joace cu Mirel fundaş central! Nu m-a respectat! Dacă nu era naşul meu, era afară!". Imediat după fluierul final al partidei cu CFR Cluj, Gigi Becali l-a atacat virulent pe Hagi, căruia i-a reproşat că nu l-a ascultat şi nu l-a folosit pe Mirel Rădoi fundaş central, aşa cum el i-a cerut. În direct la sport.ro, patronul stelist nu s-a putut abţine să nu-l critice pe Gică. "Nimeni nu-şi bate joc de banii mei. Hagi, dacă nu era naşul meu, nu se mai întorcea cu echipa la Bucureşti! I-am zis că-l vreau pe Mirel la marcaj, el a zis că da şi cînd am văzut echipa cu CFR, am vrut din nou să plec de la stadion", şi-a început Becali tirul împotriva "Regelui", umilindu-l pe acesta în direct. Becali a părăsit totuşi stadionul din Cluj în momentul în care clujenii au primit penalty-ul ratat de Trică.
Asta nu a fost tot însă. Finanţatorul formaţiei din Ghencea a spus că din cauza nefolosirii căpitanului stelist în linia de fund s-a accidentat Pleşan, iar Goian a încasat cartonaş roşu. A continuat pe acelaşi ton dur, punîndu-l la zid de antrenor. "Eu nu sînt marioneta nimănui şi nici papagal! Îmi face mie în oftică? De acum, dacă nu va face ce voi spune eu, va pleca!", a tunat Becali. "I-am făcut toate poftele! Am băgat milioane în jucători. Nu mă aşteptam la aşa ceva de la el! E lipsă de respect. Eu îl plătesc cu 400.000 de euro pe an şi trebuie să facă aşa cum zic eu! Ce am cerut aşa de mult? Eu îl vreau pe Mirel fundaş central şi punct!", a ţipat latifundiarul din Pipera.

Gigi a adăugat că nu mai este interesat de fotbal, după gestul de nesupunere al "Regelui". "Nu mă mai interesează Liga Campionilor, nu mai vreau fotbal, nu mai vreau nimic, sînt prea amărît! Hagi nu poate să facă ce vrea el pe banii mei", a clamat Becali, care apoi a făcut o comparaţie între comportamentul lui Hagi şi fostul antrenor din Ghencea, Cosmin Olăroiu. "Oli venea şi îmi explica de ce joacă într-un anume fel, însă Hagi mi-a dat dreptate, dar a jucat cu Rădoi tot închizător! Eu sînt patronul, trebuie să fiu ascultat. Dacă nu o va face, să mă lase! Îi dau banii pe un an în avans şi gata! Am trecut cu vederea doar pentru că e naşul meu şi îmi mai ascult familia. Dar data viitoare nu va mai fi aşa", a încheiat Becali ameninţător. Hagi n-a putut fi contactat pentru a comenta atacul fără precedent al patronului.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: