luni, august 20, 2007

Gigi Becali, atacat dur de fostul său angajat Mihai Stoica!

Invitat în emisiunea Fanatik Show, managerul general al Unirii Urziceni, Mihai Stoica, s-a dezlantuit la adresa finantatorului stelist.
"Gigi Becali crede ca ne poate pune pumnul în gura la toti. Am rabdat cât am putut, dar deja am ajuns la capatul rabdarii. Sa-si faca un campionat separat, liga Gigi Becali, dar sa ne lase pe noi în pace! Abia astept sa vad replica lui Gigi, pentru ca abia atunci voi spune si eu tot ce stiu. Vorbele mele vor veni ca un tsunami. Nu mi-e frica de nimeni! Sa nu uite patronul Stelei ca l-am dominat cinci ani! Oricum, nu se compara cu modul în care l-a dominat Piturca. Pai atunci Gigi nici nu se apropia de vestiar. Nu avea voie! Am pastrat hârtiile pe care i le dadea lui Oli cu echipa, dar nu le-am facut publice din respect pentru Olaroiu. Bine, erau scrise cu greseli gramaticale. Domnule Becali, sa stiti ca Ochirosii se scrie cu doi de «i»", a rabufnit Meme.
Stoica s-a referit apoi la mult discutatele comisioane pe care le-ar fi încasat în timpul când era la Steaua. "Singurul cadou pe care l-am primit a fost un teren de 500 de metri patrati în Pipera. Procent 0% din transferul lui Ogararu, procent 0% din transferul lui Thereau. Mi-a luat înapoi si Touaregul, pentru ca «patronul» a considerat ca se fac cadouri doar atunci când lucrezi pentru el", a spus oficialul celor de la Urziceni.
Meme a dezvaluit si de ce a ales sa-si dea demisia din conducerea Stelei: "Eram la palat la Gigi si i-am spus ca eu nu vreau sa asist la autodistrugerea echipei, iar el mi-a spus ca, oricum, nu voi avea ocazia. De asta am plecat!". Oficialul Unirii a mai precizat: "Steaua nu are nevoie de ajutor sa ajunga în Liga Campionilor. Steaua nu trebuie sa cumpere meciuri pentru asta, fiindca asa lasa de înteles finantatorul cu afirmatiile sale, ba ca a dat 2 milioane, ba un milion".
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: