sâmbătă, iulie 21, 2007

Zapata a ajuns aseara in Romania

Noul portar din Ghencea, columbianul Robinson Zapata, a aterizat ieri seară pe aeroportul Henri Coandă cu o cursă de Paris. Surprinzător, portarul nu a fost aşteptat la aeroport de nici un oficial al Stelei, responsabil cu "interceptarea" sud-americanului fiind un angajat al unei firme de taximetrie.
Degajat, însoţit de prietenă şi de avocatul clubului Cucuta Deportivo, Zapata a acceptat să-şi spună primele impresii la sosire. "Sînt foarte fericit că am ajuns în România! Am venit să muncesc, să fac treabă bună alături de noii mei coechipieri de la Steaua", a început portarul în spaniolă. "Cunosc destule despre noul meu club, dar şi mai multe despre antrenor, Gheorghe Hagi. A fost un jucător de talie mondială, nu mai are nevoie de vreo prezentare. Bineînţeles, îmi aduc aminte şi de golul fabulos reuşit de el împotriva Columbiei, la Mondialul din America. Nici pe cel al lui Adrian Ilie, patru ani mai tîrziu, nu l-am uitat", a spus zîmbitor columbianul.
Legat de lupta pe care o va avea de dus cu Cernea şi cu Vîtcă pentru un loc de titular între buturi, Zapata a anunţat ferm: "Cu tot respectul, eu am venit aici să fiu numărul unu. Vreau să apăr poarta Stelei în Liga Campionilor".
Sursa: GSP

Niciun comentariu: