luni, mai 28, 2007

"Sunt oficial jucatorul Stelei"

Fostul atacant al echipei Farul Constanţa, Mihai Guriţă, care va evolua în sezonul viitor la Steaua, a declarat luni, pentru NewsIn, că prin transferul la gruparea din Ghencea i s-a împlinit un vis şi are cel mai frumos final de carieră.
"Am o viaţă ordonată, nu beau, dar în seara aceasta cred că o să fac o excepţie. O să mă îmbăt de bucurie că la vârsta mea am ajuns la Steaua. Nu puteam avea un final de carieră mai frumos ca acesta", a declarat luni, pentru NewsIn, atacantul Mihai Guriţă. Fotbalistul a mărturisit că îşi doreşte ca la Steaua să pună umărul la cucerirea titlului naţional în sezonul viitor şi să ajungă în grupele Ligii Campionilor."Voi munci la fel de mult, să joc câţiva ani buni pentru Steaua. Când mă las, vreau un post de conducere la Farul", a adăugat Guriţă.
Directorul tehnic al echipei constănţene, Ion Marin, a confirmat luni pentru NewsIn că Farul şi Steaua s-au înţeles în privinţa lui Guriţă, care a fost cedat definitiv Stelei. "În cursul dimineţii am parafat actele, la Bucureşti, acum nu mai este nevoie decât de semnătura jucătorului pe contract. În această seară, cel târziu mâine dimineaţă, Mihai va veni în Bucureşti şi totul se va termina. Mă bucur pentru el, merita să ajungă la o echipă de talia Stelei", a declarat Ion Marin, luni.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: