miercuri, mai 16, 2007

Radoi: "Nu mai plec de la Steaua"

Invitat aseara la Fanatik Show, Mirel Radoi a dezvaluit ca are un salariu de 300.000 de dolari pe an la Steaua, "unul prea mare pentru fotbalul românesc".
Capitantul Stelei a afirmat ca doreste sa îsi încheie cariera de fotbalist la echipa ros-albastra. "Nu mai am de gând sa plec de la Steaua. Daca nu am plecat pâna la 26 de ani, venind la aceasta echipa pe când aveam 19 ani, nu îmi mai doresc sa parasesc Ghencea. Am avut oferte, am si acum când sunt accidentat, dar am considerat ca întrecerile respective nu sunt peste campionatul românesc. Am fost cautat de greci, turci, ucraineni etc, dar am refuzat de fiecare data", a spus Radoi. In continuare, internationalul ros-albastrilor a dezvaluit cât câstiga pe an la Steaua. "Am mai declarat ca sunt multumit de cât câstig la Steaua. Primesc 25.000 de dolari pe luna, aproximativ 300.000 de dolari pe an. Eu consider ca sunt remunerat cu mult peste ce se poate oferi în fotbalul românesc, tinând cont ca sunt fotbalisti care au salariu 1.000-2.000 de dolari pe luna. In general, în fotbalul nostru se câstiga prea mult", a mai spus liderul din teren al ros-albastrilor. Mirel Radoi a mai dezvaluit ca va reveni pe teren peste cinci saptamâni, urmând a fi apt suta la suta pentru noul sezon.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: