vineri, mai 25, 2007

Adio,Thereau !

Atacantul francez a parasit ieri România si a declarat pe aeroport ca nu mai vrea sa se întoarca în Ghencea.
Evoluţia bună a lui Thereau în campionatul României a atras atenţia grupărilor din Begia, iar presa a menţionat o ofertă de 1,5 milioane de euro, pe care cei de la Fc Brugges ar fi fost dispuşi să o plătească în schimbul transferului atacantului francez.

Thereau a plecat ieri în Franta, lasând sa se înteleaga ca nu mai vrea sa se întoarca la echipa antrenata de Cosmin Olaroiu. "Eu vreau sa plec. Ma simt departe de prietenii mei. Sper sa nu stric relatia buna cu staff-ul Stelei. Gigi Becali nu va lua 3 milioane de euro pe mine. E o suma prea mare pentru a fi platita de un club belgian", a declarat Thereau. Atacantul a mai precizat si lucrurile care i-au îngreunat parcursul la Steaua. "E greu sa te antrenezi când coechipierii tai nu îti înteleg limba. Am avut dificultati lingvistice", a afirmat francezul.
Cyril a precizat ca, odata cu plecarea lui Mihai Stoica, fostul manager general al ros-albastrilor, s-a rupt puntea între el si Steaua. "Meme era legatura între club si mine, m-am simţit foarte apropiat de el, sper să mă revăd cu el şi e persoana cu care îmi va face întotdeauna plăcere să stau de vorbă", a declarat vârful ros-albastrilor.
Sursa: Stelisti

Niciun comentariu: