luni, mai 21, 2007

Oli: "Orice ar fi ramân la Steaua!"

Olăroiu a anunţat aseară că va fi antrenorul Stelei şi în campionatul viitor. Aflat în silenzio stampa de mai multe săptămîni, Cosmin Olăroiu a rupt tăcerea aseară, în emisiunea Fanatik Show, de la Telesport. Timp de o oră şi jumătate, tehnicianul roş-albaştrilor a făcut o analiză detaliată a întregului sezon 2006-2007, insistînd asupra ghinioanelor reprezentate de accidentări şi a arbitrajelor ostile, care i-ar fi privat echipa de cel puţin 10 puncte doar în retur!
"Multă vreme am refuzat dialogul cu jurnaliştii pentru că m-am simţit jignit. Am fost făcut prost, retardat şi în multe alte feluri, dar se uită că acest retardat a dus Steaua în semifinalele Cupei UEFA şi în grupele Ligii Campionilor", şi-a început Oli spech-ul. Apoi, s-a declarat foarte sigur pe sine, anunţînd că nu-şi simte absolut deloc ameninţat postul: "Aţi vrut voi să mă certaţi cu Hagi, dar n-aţi reuşit. Sînt şi voi fi antrenorul acestei echipe şi la anul!". N-a uitat însă să-l mai înţepe o dată pe Hagi, care spusese că "locul doi pentru Steaua e egal cu o umilinţă": "E uşor să vorbeşti cînd stai în afara fenomenului".
Întrebat de ce elevii săi nu fac şi spectacol, Olăroiu a spus: "Pentru mine, fotbalul e una, spectacolul e cu totul altceva. Mi se cer rezultate şi, cît timp le obţin, nu are rost să mai discutăm pe tema asta". În privinţa lui Elton, foarte cerut de fani, dar folosit doar pe finaluri de meci ori deloc, "principalul" Stelei a zis: "Este un jucător util doar în anumite momente. Am încercat de mai multe ori să schimb sistemul pentru el, dar am preferat să jucăm la siguranţă, finalul de sezon era prea important pentru a risca experimente".
Sursa: GSP

Niciun comentariu: