joi, mai 24, 2007

Becali: "Am nevoie de Contra"

Finanţatorul stelist Gigi Becali a declarat, miercuri, agenţiei MEDIAFAX, că doreşte să-l achiziţioneze pe fundaşul Cosmin Contra de la Getafe, deoarece este un fotbalist cu mare experienţă, care poate da un plus echipei sale.
"Îl doresc pe Contra. Nu că este jucător la naţională, ci pentru că este un jucător de experienţă, care poate să închege echipa, poate da curaj echipei. Aştept răspunsul lui", a spus Becali.

Cosmin Contra a evoluat sub comanda tehnicianului Cosmin Olăroiu în returul sezonului 2004/2005, când actualul antrenor al Stelei se afla pe banca echipei Poli Timişoara. Contra, în vârstă de 32 de ani, a fost împrumumutat atunci la Timişoara de Atletico Madrid.
Gigi Becali a precizat marţi seară, la o emisiune televizată, că este interesat de un jucător român care evoluează în străinătate. "Mai este unul, dar nu vi-l spun pentru că nu am acceptul lui. Mi-a spus: «Nea Gigi, lasă-mă o săptămână-două şi-ţi dau răspunsul». M-am înţeles deja, am negociat salariul lui, tot, a zis că e OK, e mulţumit, un singur lucru trebuie să facă: să-şi convingă familia. Din punctul lui de vedere, vrea să vină şi mâine, dar să-şi convingă familia", a adăugat Becali la Naţional TV.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: