marți, aprilie 10, 2007

"Responsabilitatea îmi apartine!

Tactica gândita de Cosmin Olaroiu (foto) pentru derby a fost spulberata de doi fosti stelisti în doar 22 de minute.
Catalin Munteanu si Ionel Danciulescu
au semnat primele reusite ale "câinilor" în Ghencea, iar la 2-0 pentru Dinamo Oli nu a mai putut sa-si remonteze elevii. "A fost o zi foarte proasta pentru noi! In jocul nostru s-a vazut lipsa de organizare în defensiva. Am încasat doua goluri la primele doua situatii de poarta pe care le-a avut Dinamo. La 2-0 pentru ei am intrat în degringolada, ceea ce a avantajat adversarii nostri", a spus, la finalul partidei, Cosmin Olaroiu. Antrenorul a recunoscut ca vina pentru înfrângere este a sa, chiar daca primele doua schimbari dupa pauza au fost ordonate de Gigi. "Responsabilitatea acestui rezultat îmi apartine în totalitate mie. Nu putem da vina pe arbitri, teren, spectatori. Nu m-am gândit sa-mi dau demisia. Clujul nu e departe, e la 5 puncte. Lupta pentru locul 2 se va da pâna la capat", a mentionat Oli. "Am jucat 4-3-1-2, la fel cum am procedat si cu FC Arges sau Rapid. Am început bine repriza a doua, dar am primit golul patru, care ne-a taiat picioarele. Am comis multe greseli si le-am dat spatii dinamovistilor, iar ei au reusit sa profite de ele", a încheiat tehnicianul formatiei din Ghencea.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: