marți, aprilie 10, 2007

Rădoi: "Sunt foarte responsabil de acest rezultat"

Căpitanul echipei Steaua, Mirel Rădoi, a declarat, sâmbătă, că a greşit la meciul cu Dinamo, apreciind că este "foarte responsabil" de înfrângerea cu scorul de 4-2, la derbiul din etapa a XXV-a a Ligii I. "Avem în continuare şansa noastră pentru locul doi. Mai avem nouă jocuri, dacă le câştigăm pe toate putem termina pe locul doi. Aşteptăm paşii greşiţi ai adversarilor şi, dacă vom câştiga tot, mai avem şanse pentru un loc de Liga Campionilor .Mă aşteptam la un astfel de meci. Nu am ştiut însă să menţinem un echilibru în teren. La 3-1 mai aveam o speranţă, dar când ei au marcat pentru 4-1, ne-au spulberat orice speranţă. Am greşit şi sunt foarte responsabil de acest rezultat. Am greşit pentru că l-am lăsat pe Niculescu singur cu portarul. Şi dacă pierdea în această seară, Dinamo tot câştiga titlul. Acum au câştigat într-o manieră categorică şi cel mai tare mă doare că am pierdut la modul ăsta", a spus Rădoi.
Mirel Rădoi consideră că nu se poate cere demisia antrenorului după un astfel de meci: "Era un meci de 1x2, nu se poate cere demisia după un astfel de meci".
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: