vineri, aprilie 27, 2007

Radoi: "Clujul nu are şanse în LC"

Căpitanul Stelei, Mirel Rădoi, a declarat, după partida câştigata de echipa sa cu 2 la 1 în faţa CFR-ului, că echipa clujeană nu are faţă de Ligă. Totodată el punctează că Steaua s-a impus datorită valorii superioare.
" Tot ce contează este că am cîştigat acest meci extrem de important, şi astfel am tulburat puţin lupta pentru locul 2. Nu am murit niciodată, am fost doar amorţiţi, dar ne-am revenit fiindcă am fost mereu uniţi"
Întrebat ce părere are despre declaraţiile clujenilor cum că ar fi fost mai echitabil un egal, Rădoi a comentat sec: " Eu zic că echitabil ar fi fost un 3-0. Am fost mai buni decât CFR. Clujul rămîme favorita in lupta pentru locul 2, dar nu cred că au valoare de a juca în Liga Campionilor. E greu pentru orice echipă care luptă acum pentru locul 2 sa evolueze cu şanse reale in Ligă" a încheiat căpitanul campioanei.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: