joi, aprilie 19, 2007

"Nimic, nimic, nimic!"

Gigi Becali era negru de supărare după meci! "Steaua e de nerecunoscut, nici măcar o ocazie de gol n-am avut. Cum să cîştigăm? E grav! O să vedem ce se întîmplă în continuare, mai tragem totuşi la locul 2 în campionat. Nu jucăm nimic. Da' nimic, nimic! Mă sperie acest joc al nostru", a declarat finanţatorul roş-albaştrilor.
Iar despre soarta lui Cosmin Olăroiu a spus: "Cu Oli s-a stabilit, rămîne pînă la final. Dacă-şi dă demisia? Păi, ce mă întrebaţi pe mine? Întrebaţi-l pe el!". Cînd a vrut să părăsească zona stadionului, a fost împresurat de spectatori, în mare parte susţinători ai Rapidului, şi apostrofat. Becali a vrut să se dea la ei, să meargă să dialogheze, însă bodyguarzii l-au oprit.
După un ceas şi jumătate, Becali a intrat în direct la TV Sport. A avut un discurs mai aşezat şi părea liniştit. "Rădoi a zis după meci că Olăroiu demisionează? Ce ştia Mirel era discuţia de dinaintea jocului. Dar v-am spus, m-am întîlnit cu Oli şi am stabilit ceva. Că rămîne pînă-n vară. Am vorbit cu el şi la finalul meciului. Nu vă mai gîndiţi la demisie, că nu pleacă. La Steaua nu se-ntîmplă acum nici o tragedie. Ăsta e sportul, sînt 18 echipe în prima divizie, mai cîştigă şi alţii, că şi ei muncesc. E clar că există un blocaj, dar poate ne descătuşăm şi cîştigăm tot pînă la sfîrşitul campionatului".
Patronul roş-albaştrilor a spus apoi despre MM: "N-are nici o vină. Poate a mai greşit la transferuri, s-a întîmplat să aducă şi jucători care să nu corespundă. Dar nu putem trece aşa uşor peste momentele frumoase pe care le-am trăit împreună la Steaua. Numai oamenii fără suflet ar face aşa ceva".
Sursa: GSP

Niciun comentariu: