luni, aprilie 30, 2007

Mihai Stoica a fost demis de la Steaua

Gigi Becali a anunţat că Mihai Stoica a fost demis din funcţia de manager general al Stelei. Nervos, Becali a dat afara tot, chiar si pe el! "Vă pot spune că MM nu mai este la Steaua manager general. Am renunţat şi eu la funcţia de preşedinte. Nici nepoţii mei nu mai sunt în Consiliu de Administraţie. Eu conduc Steaua până la moarte, dar nu mai sunt preşedinte. Înseamnă că nu am fost bun preşedinte, dacă Steaua a ajuns în situaţia care este. Am lăsat hăţurile prea multă vreme. Mi-am dat seama că nu mai merit şi mi-am dat mie singur demisia. Preşedintele nu va mai fi ca Becali până acum, să stea la Palat şi să semneze actele. Cine este preşeduinte trebuie să muncească. Eu doar voi da ordine, voi fi amiralul suprem. Singur m-am dat afară. Steaua a ajuns la momentul când am tras o linie. Păi ce să fac? Am pus totul cap la cap şi am dat pe toată lumea afară. Mihai a fost şi el demis, deşi spune că şi-a dat demisia. Păi, dacă Dinamo, care se laudă că are nu ştiu câţi investitori este la 15 puncte diferenţă, deşi am băgat de cinci ori mai mulţi bani în transferuri, nu trebuia să-mi dau singur demisia?", a afirmat Gigi Becali duminică.
Finanţatorul stelist a afirmat că tehnicianul Cosmin Olăroiu a rămas în funcţie pentru că a muncit.
Becali a precizat că noua structură era făcută din urmă cu o lună, însă nu dorea anunţarea ei decât la finalul campionatului. "Dar acum, din moment ce s-a aflat... Totul s-a oficializat vineri, într-o adunare generală", a adăugat Becali.
Sursa: Sport.ro

Niciun comentariu: