duminică, aprilie 15, 2007

Becali: "Dacă Oli demisionează, nu mă pot opune"

Gigi Becali a părăsit stadionul imediat după golul lui Abrudan din minutul 81. "Ce demitere? Nu mai e nimic de zis", le-a spus Becali jurnaliştilor prezenţi la tribuna oficială. "Sînt supărat rău pe toţii jucătorii, că au evoluat foarte slab. Nu concep să jucăm aşa de slab! Asta nu este Steaua pe care o ştiam eu. Eu merg peste tot cu ei în ţară şi pierdem meci după meci. Adio, locul doi! Asta e, n-ai echipă, nu cîştigi", a mai zis el.
Apoi, în drum spre elicopterul cu care a plecat spre Bucureşti, patronul roş-albaştrilor a fost luat cu asalt de suporterii stelişti. "Gigi, dă-l afară pe Olăroiu!", i-au strigat ei insistent. Becali a devenit vizibil iritat cînd a fost întrebat încă o dată de reporterul Gazetei dacă îl va demite pe antrenor. "Nu trebuie să îl dau eu afară pe Olăroiu, ci el ar trebui să-şi dea singur demisia după acest meci în care nu am jucat nimic!", a tunat patronul Stelei.

Aproape două ceasuri mai tîrziu, el şi-a nuanţat declaraţia: "Dom'le, eu nu-l dau afară pe Olăroiu. La Steaua nu schimbăm antrenorii în timpul campionatului. Tragem linie la vară şi vedem atunci. Aaa, dacă el îşi dă demisia după meciul ăsta, eu nu mă pot opune".
Sursa: GSP

Niciun comentariu: