marți, martie 06, 2007

Olaroiu: "Venim dupa o perioada foarte grea"

Antrenorul echipei Steaua, Cosmin Olaroiu, a declarat ca meciul cu FC Vaslui s-a pierdut din cauza erorii comise de defensiva la golul marcat de Razvan Neagu, dupa un meci pe care l-a controlat în totalitate si în care adversarul nu si-a creat ocazii importante.
"Noi am controlat jocul, Vasluiul nu a avut nici o ocazie si a înscris dintr-o eroare a noastra. Venim dupa o perioada foarte grea. La Oradea am jucat în 10 oameni si ne-au fost anulate doua goluri, joi am jucat 120 de minute... Am avut situatii, dar din pacate nu le-am fructificat. Nu am perceput victoria Vasluiului ca pe o revansa. Au avut sansa ca au marcat, iar noi nu", a spus Olaroiu.

Tehnicianul stelist a apreciat ca eliminarea atacantului francez Cyril Thereau a dezechilibrat raportul de forte din teren. "Pâna în minutul 10 am putea vorbi de joc, dupa aceea nu prea mai sunt multe de spus. A fost o decizie foarte importanta, care a dezechlibrat raportul de forte din teren. Arbitrul de rezerva spune ca Thereau l-ar fi calcat pe Panait, fapt pe care i l-a semnalat arbitrului de centru", a declarat Olaroiu.

Niciun comentariu: