vineri, februarie 16, 2007

"Plătim scump"

Cu o mină de om dărîmat, care a acceptat înfrîngerea. Aşa a apărut Cosmin Olăroiu la conferinţa de presă. Chiar şi înfrîngerea cu Real Madrid îl păstrase mai destins pe antrenorul Stelei.
A dat răspunsuri scurte majorităţii întrebărilor şi a recunoscut prestaţia slabă a echipei sale. "N-am realizat aproape nimic din ceea ce ne-am propus. Mai mult, am comis aceleaşi greşeli pe care le-am făcut şi în meciurile din Ligă. Şi cînd joci cu Sevilla plăteşti scump erorile!". Oli a acceptat să intre în detalii şi a punctat inexactităţile din jocul Stelei: "Am abuzat de mingi lungi, ceea ce l-a făcut pe Thereau să fie izolat în ofensivă. Luînd în calcul toate amicalele, a fost cel mai prost joc al nostru din 2007!".
Olăroiu a acceptat criticile pe care Gigi Becali le-a adus după meci. "A fost antijoc!", spusese patronul. Tehnicianul a admis: "N-aş putea să spun că am jucat bine, pentru că nu a fost aşa". L-a pufnit rîsul cînd s-a referit la prestaţia lui Cernea: "Înainte să luăm gol, mai gafase o dată. Se mai întîmplă, în amicale a apărat bine".
"Ca să nominalizez un jucător care mi-a plăcut, o să spun numele lui Boştină"
"La Sevilla, avem de spălat imaginea modestă pe care le-am lăsat-o suporterilor în seara asta"-Cosmin Olăroiu
Sursa: GSP

Niciun comentariu: