joi, martie 01, 2007

"Ideal, dar imoral"

Gigi Becali a spus ieri că soluţia cu Gică Popescu-preşedinte şi Hagi-antrenor ar fi cea mai bună pentru Steaua, însă nu vrea să renunţe la MM şi la Oli.
"Da, varianta cuplului Gică Popescu-Hagi mi-a fost propusă", a răspuns ieri Becali, confirmînd ce a scris ieri Gazeta Sporturilor. "A fost o discuţie cu Teia Sponte în elicopter, cînd ne întoarceam de la Oradea, după meciul cu UTA. El mi-a zis: «Ar fi buni Hagi şi Popescu». Atît, nu şi-a permis el mai mult. Eu i-am replicat: «E cel mai imoral lucru şi nu discut»", a spus Becali.
Gigi a acceptat apoi: "Ar fi o lovitură de imagine incredibilă. Aş avea practic doi antrenori, că şi Gică Popescu se pricepe la fotbal. Sînt profesionişti. Oricît de mult aş cîştiga din această mutare, nu o fac, mă bate Dumnezeu după aia. Ca să-i dau afară pe Olăroiu şi Stoica şi să-i aduc pe Hagi şi Popescu ar fi imoral. Într-adevăr, ar fi ceva ideal pentru mine, Hagi antrenor, Popescu preşedinte, oameni cu experienţă internaţională, dar nu ar fi corect. Ca să rămînă bine stabilit pentru totdeauna: lucruri imorale nu fac".
Becali chiar a susţinut că nu ar fi acceptat o eventuală demisie a lui Oli: "Chiar dacă el ar fi vrut să renunţe, nu aş fi acceptat eu. Nu procedez aşa, eu spun simplu: pleci şi punct. Dacă mi-l aduci azi pe cel mai valoros tehnician din lume şi mă pui să aleg între el şi un om bun, îl aleg mereu pe ultimul. Chiar dacă nu e mare antrenor, Dumnezeu cu ăla îmi ajută".

"Olăroiu va pleca de la Steaua numai cînd va vrea el. Oli are suflet de copil şi n-o să-mi bat joc de el "- Gigi Becali.

Sursa: GSP

Niciun comentariu: