marți, februarie 13, 2007

Andrey si Croitoru, stelisti cu acte in regula

Cu trei zile inaintea primului joc oficial din 2007, Steaua i-a prezentat oficial pe ultimii sositi in "familia ros-albastra". Brazilianul Andrey Afonso Nazario si Marius Croitoru au vorbit despre obiectivele lor in Ghencea. Andrey va avea pe tricou numarul 1, iar Croitoru, 26.

Andrey: "Am ales Steaua pentru ca e o familie"
Am ales Steaua pentru ca aici este o familie si sper sa fac o treaba buna si performanta alaturi de echipa mea. Avem sanse egale cu FC Sevilla, Steaua este o echipa mare, cu jucatori mari, la fel ca si spaniolii. Cred ca vom face o partida buna, Steaua are multe sanse de calificare. Ii cunosc pe Daniel Alves si pe Adriano, am jucat impreuna la echipa national de tineret. Pe Luis Fabiano si Renato nu ii stiu, dar sunt jucatori valorosi.
Liga Campionilor este foarte importanta pentru Steaua. E modul prin care Steaua poate arata ca merita sa fie alaturi de cei mari. Atat finala Cupei UEFA, cat si prezenta in grupele Ligii Campionilor, sunt obiective posibile pentru echipa. MM a venit in Brazilia, mi-a facut o oferta, mi-a placut structura Stelei, despre care MM mi-a spus ca e o familie si am venit aici, chiar daca a mai existat o alta oferta.

Marius Croitoru: "Imi doresc si finala Cupei UEFA si in Liga Campionilor"
Sunt fericit ca am ajuns la cel mai mare club din Romania, le multumesc ca si-au indreptat atentia spre mine. Mi-am dorit sa joc la Steaua, am fost primit extraordinar de colegi si le multumesc pentru ca nu este usor sa te acomodezi la un asemenea club. Pericolul numarul unu este echipa FC Sevilla, este foarte puternica, nu doar un anumit jucator. Sansele sunt egale, avand in vedere ca Sevilla nu trece printr-o perioada chiar fasta.
Ce as alege intre o finala de Cupa UEFA si o prezenta in grupele Ligii Campionilor? Pe amandoua, orice jucator isi doreste si o finala, dar si o participare in Liga, unde dai piept cu marile forte.E greu sa mai luam titlul, dar nu imposibil. Avem un handicap de 13 puncte, dar ne dorim sa-l micsoram.

Mihai Stoica:"Ma intereseaza doar punctele Stelei in cupele europene"
Ambele sunt transferuri cu iz de telenovela, regizata si jucata in suprafata carpato-danubiano-pontica, dar si la distanta. Sunt foarte bucuros ca s-au materializat, Andrey si Marius vor fi jucatori importanti. Certificatul international de transfer al lui Andrey a sosit saptamana trecuta si este stelist cu acte in regula, contractele au fost semnate.
In ceea ce priveste transferul lui Andrey, pentru noi vorba lui a fost chitanta, el avand si o alta oferta, dar si-a respectat cuvantul dat Stelei. Avem destule puncte ca sa nu ne intereseze punctele Romaniei, cel putin pe mine nu ma intereseaz decat punctele Stelei. Avem destule puncte, mai sus de cap de serie nu se poate, de par de serie n-am auzit...
Am reluat discutiile cu mijlocasul brazilian, marti se va sti daca vine sau nu. E complicat, desi transferul parea rezolvat la un moment dat. A devenit independent de noi si de vointa jucatorului, s-au incurcat itele. Contam si pe ajutorul lui Andrey, care il cunoaste bine pe respectivul jucator.

Cosmin Olaroiu: "Andrey si Croitoru, doi jucatori doriti enorm de noi"
Sper ca Andrey sa-si intre usor in ritm si sa fie ceea ce-si doreste toata lumea. El este apt de joc in orice moment. Prin calitatile lui tehnice, sper ca Marius sa aduca un plus in joc. Ei au fost bine primiti, dar nu le va fi usor, trebuie sa se obisnuiasca cu presiunea si pretentii Stelei, dar au calitatile necesare. Am adus ce aveam nevoie, este loc si de mai bine, dar nu este usor sa iei jucatori. Nu vrem jucatori care nu sunt de nivelul Stelei, iar aducerea celor care indeplinesc conditiile nu este usoara si preturile sunt cum sunt.
Sursa: SteauaFc

Niciun comentariu: