joi, ianuarie 11, 2007

O lună

Aflat la clinica din Bologna, în plin proces de recuperare, Neşu estimează că va fi apt de joc la jumătatea lui februarie.
Mihăiţă Neşu e un obişnuit al clinicii Isokinetic din Bologna. Se salută cu tot personalul, cunoaşte fiecare încăpere şi, ce e mai important, nu mai şchioapătă, ci merge normal. I-a uimit pînă şi pe medicii italieni cu dorinţa lui de a se reface. Vine la ora 10:00, în fiecare dimineaţă, face două-trei ore de exerciţii, apoi pleacă înapoi la hotel să mănînce, după care face cale întoarsă. Şi-a închiriat un Smart, a învăţat pe de rost drumul către Isokinetic şi spune că are speranţe că va putea juca măcar un minut împotriva lui FC Sevilla.
Neşu a vrut să respecte întocmai programul de recuperare şi de aceea şi-a sacrificat Sărbătorile. "De pe 21 noiembrie sînt la Bologna. Aici am făcut Crăciunul, aici am făcut Revelionul. Am stat în camera de hotel alături de soţia mea. Oricum, nu aş fi petrecut altfel nici la Bucureşti, dar am zis că e mai importantă recuperarea decît un Revelion", a explicat Neşu.

Niciun comentariu: