luni, decembrie 04, 2006

Ovidiu Petre,la primul gol pentru Steaua


Ovidiu Petre a marcat pentru prima data în tricoul ros-albastru si i-a dedicat golul managerului Mihai Stoica
Mijlocasul stelist era foarte fericit dupa partida cu Poli Timisoara, în care stelistii au reusit sa obtina cele trei puncte si datorita golului frumos înscris de el.
“Este doar o coincidenta ca am reusit sa marchez contra fostei mele echipe, pentru ca nu am tinut neaparat sa se întâmple acest lucru. Fotbalul e fotbal si trebuie sa ne facem datoria”, a spus Ovidiu Petre.
Jucatorul ros-albastrilor este multumit de forma în care se afla, în momentul sosirii la Steaua el fiind accidentat. “De când am venit aici, scopul meu a fost sa joc cât mai bine pentru a justifica încrederea care mi s-a acordat. Incet-încet am încercat sa ajung la o forma fizica optima si aproape am reusit”, a mai spus “Sârma”. Ovidiu Petre a tinut sa dedice primul gol reusit la Steaua, dupa 16 meciuri jucate, managerului general Mihai Stoica.

Niciun comentariu: