joi, noiembrie 16, 2006

Victoras Iacob a renuntat la impresarul Dumitru Tudor

In urma repetatelor declaratii false ale impresarului Dumitru Tudor din presa in perioada in care Victoras Iacob efectua recuperarea la clinica „Villa Stuart” din Roma, atacantul Stelei a decis sa intrerupa colaborarea cu respectivul personaj. Impresarul a pronuntat atunci verdicte prapastioase si total neconforme cu realitatea in ceea ce priveste tratamentul lui Victoras si perioada sa de recuperare. In continuare, agentul Tudor vorbeste in numele fotbalistului, oferind presei fel si fel de gogomanii, doar pentru a-si vedea numele tiparit prin ziare.
Domnul Tudor a vorbit si vorbeste in numele meu fara acordul meu. Am fost foarte deranjat ca s-a folosit de numele meu si a indus in eroare opinia publica. Starea mea de sanatate a fost tot timpul sub control, iar procesul de recuperare s-a derulat normal. Colaborarea dintre mine si respectivul impresar s-a incheiat. Ne vedem fiecare de drumul lui”, a declarat Victoras Iacob pentru Steauafc.ro.

Niciun comentariu: