vineri, noiembrie 24, 2006

Hamutovski: ”Dacă va fi nevoie de mine, voi reveni la Steaua!"

Vasili Hamutovski spune că a părăsit Steaua pentru un contract mai bun. ”La Tomsk, am primit de patru ori mai mulţi bani decît la Steaua, ceea ce a contat enorm. Şi Steaua a primit bani buni pe seama plecării mele”, a declarat, portarul din Belarus. ”Peste un an, dacă va fi nevoie de mine, aş reveni la Steaua. O să vin în România pe data de 2 decembrie în calitate de amic al Stelei, o să am o întîlnire cu jucătorii şi cu Meme Stoica”, a continuat portarul din Belarus.
Fostul portar al Stelei, belarusul Vasili Hamutovski, spune că i-a felicitat pe stelişti pentru calificarea în Cupa UEFA. ”Am văzut doar momentele importante ale meciului cu Dinamo Kiev, cînd s-au dat golurile. Bineînţeles, şi golul acela care n-a fost valabil pentru Dinamo Kiev. N-am văzut prea bine dacă era ofsaid sau nu, aşa că nu pot zice nimic. Oricum, 1-1 cu Dinamo Kiev e un rezultat bun. I-am felicitat pe băieţi după meci. Cu unii dintre ei am vorbit şi înainte de partidă şi le-am urat multă baftă”, a declarat, Hamutovski.

Internaţionalul belarus crede că a greşit faţă de Walter Zenga şi nu-i poartă pică fostului antrenor al Stelei. ”Nu-s supărat pe Walter, pentru că m-a învăţat multe cît am fost la Steaua în mandatul său. Ce a fost între noi, a trecut. Am avut numai momente frumoase, mai ales cînd am bătut pe Valencia. Nu vreau să zic ce a fost. Ne-am contrat: eu am zis că am dreptate, el a zis că dreptatea e de partea lui. Cred ca si-a schimbat numarul de telefon. N-am mai vorbit cu el. Aş mai vrea să lucrez cu el. Poate ne vom întîlni undeva. Eu am fost vinovat. El era antrenor, eu eram jucător. Deci, el nu putea fi vinovat. Întotdeauna trebuie să faci ce spune antrenorul. În urmă cu doi ani, n-am înţeles asta, dar înţeleg acum”, a spus Hamutovski.

24 noiembrie 2006

Niciun comentariu: