duminică, octombrie 01, 2006

Gigi Becali: "Dictatori!"

Gigi Becali îi acuză pe Lupescu şi pe Prunea că "au propus Stelei un contract în stil comunist privind disputarea meciului România - Belarus în Ghencea". După ce în urma primului meci disputat de echipa naţională a României în preliminariile Campionatului European din 2008, jucătorii au fost nemulţumiţi de aportul publicului, dar şi de calitatea gazonului din Constanţa, FRF a decis să schimbe stadionul pentru partida cu Belarus, de pe 7 octombrie. S-a ales arena Stelei, a cărei suprafaţă de joc a fost refăcută în acest an şi a fost inaugurată la meciul cu Lyon, în Liga Campionilor. Numai că detaliile contractuale dintre FRF şi Steaua, proprietarul stadionului, au iscat un scandal între Gigi Becali şi cei de la Casa Fotbalului. "Cei de la Federaţie, de fapt Lupescu şi Prunea, mi-au trimis un contract în care mi se cerea să pun la dispoziţie stadionul, toate anexele, cu muncitori cu tot, toate cele 17 loje şi 700 de fotolii. Eu eram un fel de servitor şi trebuia să mă supun la ce zic ei. Nu discutau nimic de cheltuieli, de lumina de la nocturnă. Eu am fost primul care nu le-am cerut bani, dar măcar aşa de bun-simţ, să zică ceva", a spus Becali.
În cele din urmă, intervenţia lui Mircea Sandu a aplanat conflictul. "Am vorbit cu Sandu. Mi-a zis că nu ştia nimic şi s-a crucit şi el cînd a auzit. A zis că o să se facă un nou contract, alt protocol, urmînd să pună lucrurile la punct cu Argăseală", a încheiat Becali.

Niciun comentariu: