marți, octombrie 02, 2007

Wenger ironic




La doar un ceas după aterizarea în Bucureşti, managerul lui Arsenal, Arsene Wenger, începea conferinţa de presă.
Relaxat şi pus pe glume, francezul a intrat direct în subiect: "Avem o ţintă, mereu aceeaşi. Să jucăm frumos, eficient şi să cîştigăm. Respect adversarul, tradiţia sa, dar vrem trei puncte". Cînd a auzit ce a spus Gigi Becali, "doar Dumnezeu va bate pe Arsenal", a răspuns cu o întrebare: "Cîte bilete s-au vîndut?". "Doar jumătate", s-a auzit din sală. A zîmbit: "Oriunde am fost am jucat cu stadionul plin. De ce? Pentru că toată lumea voia să ne învingă, nu doar Dumnezeu".
A aflat şi că Becali se implică prea mult la echipă, inclusiv că l-a sunat pe Hagi pe bancă pentru a face o schimbare. "La Arsenal e ca o căsătorie. Există reguli pe care trebuie să le respecţi. Iar eu sînt încă aici, n-am divorţat, nu? Deci totul merge foarte bine, pentru că nimeni nu intră peste mine şi nici n-o va face. Totuşi, în ţările latine nu e ca în Anglia. Dar patronii care vor rezultate trebuie să înţeleagă că acestea nu vor veni dacă nu-şi lasă antrenorii în pace".
Oaspeţii nu s-au antrenat aseară şi managerul a explicat de ce: "Noi ne pregătim numai acasă. Nu e o lipsă de respect faţă de clubul gazdă".


Aseară, în hotelul Novotel, unde a avut loc conferinţa de presă a antrenorului lui Arsenal, Arsene Wenger a fost aşteptat de către fostul tenismen Ilie Năstae (foto sus). Cei doi au discutat cordial cîteva minute. "Sînt prieten cu Arsene de mai mulţi ani. L-am cunoscut pe vremea cînd antrena la Monaco", a explicat Năstase.
Sursa: Gazeta Sporturilor

Niciun comentariu: