vineri, august 24, 2007

Romeo Surdu a semnat cu Steaua

Atacantul Romeo Surdu a declarat, joi, la prezentarea sa oficială ca jucător al Stelei, că nu se teme de concurenţa din lotul roş-albaştrilor şi că, odată cu sosirea în Ghencea, a îndeplinit visul mamei sale.
"Am devenit stelist odată cu transferul. Am îndeplinit un vis al mamei mele, care a ţinut cu Steaua. De concurenţă nu mă tem, pentru că dacă îmi era frică, nu veneam la Steaua", a spus Surdu.







Patronul Stelei, Gigi Becali, a anunţat că fotbalistul va evolua la formaţia din Bulevardul Ghencea în următorii patru ani. "Romeo Surdu este jucătorul nostru pentru patru ani. Mă bucur că am reuşit să-l aducem. Gică (n.r. Gheorghe Hagi, antrenorul Stelei) îmi spunea de mult că vrea un stângaci la echipă, dar din câte am înţeles el dă bine şi cu stângul, şi cu dreptul. Pentru Romeo nu am negociat eu, ci managerul sportiv Adrian Ilie. Puteam la fel de bine să negociez şi eu. Oamenii m-au primit foarte bine la Cluj, iar eu nu vreau să mă mai cert cu ei", a declarat Gigi Becali
Atacantul Romeo Surdu a semnat un contract valabil pe patru ani cu vicecampioana României, urmând să îmbrace tricoul cu numărul 84.
Romeo Surdu are 23 de ani şi a evoluat în ultimele două sezoane la CFR Cluj.

Sursa: Fanatik & GSP

Niciun comentariu: