sâmbătă, iulie 14, 2007

Pedrazzini, un italian "stelist 100%"

Secundul Pedrazzini spune că s-a întors la Steaua cu inima. Revenit la Steaua în urmă cu trei săptămîni, italianul Massimo Pedrazzini recunoaşte că aici a trăit cele mai frumoase momente din cariera sa de antrenor şi speră să-l ajute pe Gică Hagi să ajungă departe în Europa.
"Mi-a fost tare dor de această echipă şi de aceea am decis să revin. Cînd am plecat din România, am zis că deja sînt stelist 100%. Patronul mi-a spus de atunci că am uşa mereu deschisă la acest club. Este un sentiment foarte plăcut să revii la formaţia de care te-ai ataşat cel mai mult în cariera de antrenor. Se pare că întoarcerea mea la Steaua i-a bucurat foarte mult pe jucători", a declarat Massimo.
Italianul a vorbit apoi şi despre perioada ce a urmat despărţirii de roş-albaştri. "Am ajuns într-un fotbal care era departe de ceea ce se joacă în Europa. Am vorbit cu Walter Zenga şi el m-a înţeles că îmi doresc enorm să revin în Ghencea. Cînd te desparţi de o persoană care ţi-a dat şansa să ajungi la acest nivel, nu este deloc uşor. Am ţinut legătura tot timpul cu MM Stoica şi eram la curent cu ce se întîmplă la Steaua. S-au făcut lucruri frumoase pe care noi trebuie să le continuăm", a încheiat Pedrazzini.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: