luni, iulie 30, 2007

Hagi: "Lăsaţi-mă să muncesc!"

Nervii lui Gigi Becali au ţinut mai puţin de un sfert de oră aseară. A fost suficient ca nemţenii să marcheze din penalty şi el a părăsit stadionul.
"Eu nu stau să văd Steaua condusă acasă de Ceahăul! Am dat milioane pe jucători! Sînt supărat şi ştiu foarte bine şi pe cine!", a izbucnit Becali, cu trimitere la Hagi. "Să întoarcă rezultatul, să întoarcă ce vor ei, că nu mă interesează!", a răspuns patronul cînd cineva i-a strigat în parcarea arenei că "echipele mari pot să revină de la 0-1". Becali s-a urcat în maşină chiar cînd Dică egala, tot din penalty.
Surse autorizate susţin că patronul s-a enervat cînd a văzut primul "11" ales de Hagi, în care nu se regăseau Golanski, Bădoi sau Zapata, transferaţi pe bani grei în Ghencea.

După meci a venit şi replica antrenorului: "Patronul ştie cel mai bine de ce a plecat. Eu sînt concentrat să fac echipa. Mi-e greu să vă spun eu ce crede el. Mi-am propus să rămîn în rolul meu, dar se creează o presiune care nu e bună. Sînt de o lună la echipă, vreau să fiu lăsat să muncesc şi abia după să fiu judecat. Am avut de gestionat pregătirea echipei, transferurile şi acum am în faţă alte trei săptămîni de foc".
Sursa: GSP

Niciun comentariu: