vineri, iunie 22, 2007

Îl scapă pe Emeghara?

Becali i-a atacat dur ieri pe impresarii nigerianului, anunţîndu-i că nu vor primi nici un ban chiar şi cu riscul de a cădea transferul.
Cu fiecare zi, trecerea în Ghencea a lui Emeghara devine din ce în ce mai puţin probabilă. Ieri, Becali a admis pentru prima dată că transferul ar putea cădea. "Banii i-am plătit lui Poli, dar dacă jucătorul nu vrea să accepte ce i-am propus, să fie sănătos, la revedere! Am vorbit cu Iancu şi mi-a zis că îmi va returna întreaga sumă dacă nu vom parafa tranzacţia. Ce, eu stau să mă rog de Emeghara?", a spus Becali.
Patronul Stelei a găsit apoi principalii responsabili eşecul afacerii. "Impresarii lui mi-au cerut 10 la sută din suma de transfer, 120.000 de euro. Au venit şi ei repede, la ciuguleală. Din cauza lor nu s-a realizat transferul. Cine e Damian ăsta? E impresar la furnici, la privighetori, la ce este? Este un măscărici, un papagal", a spus Gigi Becali despre Aurel Damian, agentul din România al nigerianului.

Niciun comentariu: