marți, mai 15, 2007

"Vin în Ghencea"

Rica Neaga va evolua din vara la Steaua! Fotbalistul are confirmarea lui Gigi Becali, cel care i-a spus ca va plati clauza de reziliere a contractului sau, în valoare de un milion de dolari, coreenilor de la Seongnam.
Atacantul care a plecat din Ghencea în urma cu doi ani ne-a declarat ca s-a înteles cu latifundiarul din Pipera. "Este adevarat ca vin la Steaua. M-am înteles verbal cu domnul Becali, care va plati clauza de reziliere de un milion de dolari care va intra în vigoare în iulie. I-am anuntat deja pe coreeni ca voi pleca. Renunt la 20% din bani pentru ca Steaua sa plateasca mai putin!", a spus Neaga. Mai mult, atât suporterii ros-albastrilor, care i-au scandat numele la meciul cu FC National, cât si jucatorii îl asteapta cu bratele deschise pe Rica. "Neaga e un jucator de valoare, sa vina cât mai repede. Am vorbit cu el la telefon si mi-a spus ca de abia asteapta sa se întoarca", a spus Dica.
Referitor la obiectivul bucurestenilor de a patrunde în grupele Ligii, Rica a punctat: "Chiar daca Steaua va juca un tur preliminar în plus fata de Dinamo, eu cred ca tot noi avem prima sansa de a accede în grupe pentru ca suntem cap de serie", a spus optimist fotbalistul, care nu se considera titular de drept odata cu sosirea în Ghencea. "Nu e normal sa spun ca voi juca din prima. Trebuie sa muncesc pentru a ajunge în formatia de baza. Steaua are un joc foarte spectaculos, cu trei brazilieni, Elton, Dica si Petre Marin", a glumit Neaga.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: