luni, mai 14, 2007

"Inchid peluzele!"


Se poate spune ca victoria lui Dinamo în fata CFR-ului le-a garantat stelistilor clasarea pe locul 2, însa acel meci l-a costat foarte mult pe Gigi Becali.
Nu neaparat din punct de vedere financiar, ci mai ales al imaginii. Gesturile de bucurie ale patronului formatiei din Ghencea în tribunele stadionului din "Stefan cel Mare" au dat nastere la un razboi fara precedent între fanii ros-albastri si latifundiarul din Pipera. Partile s-au "ciocnit" si aseara în Cotroceni. Constient ca suporterii îl vor contesta, Gigi a venit pregatit la meci. Inaintea partidei, Becali s-a instalat la una din portile stadionului si a împartit 100 de tichete gratis printre fani (foto sus).

"Poftiti la meci, dar aveti grija ce strigati!", le-a transmis Gigi spectatorilor. Tactica sa nu a dat însa roade. "Pleaca din Ghencea!", "Becali esti o mizerie!" si "Mars la Dinamo!" au fost scandarile care au putut fi auzite pe tot parcursul întâlnirii de aseara. Initial, omul numarul 1 din Ghencea a încercat sa-si pastreze calmul. La pauza, a iesit din loja sa si s-a apropiat de suporteri (foto jos). Cu unii a facut poze, iar altora le-a acordat autografe. Degeaba însa! Atitudinea ostila a galeriei fata de latifundiar a continuat si în mitanul secund, ceea ce l-a scos din sarite pe Becali. Furios, acesta s-a dezlantuit la finalul jocului si a trecut la amenintari.

"Daca vor continua sa ma înjure, suporterii o vor face doar la televizor! Am sa închid peluzele si am sa dau bilete doar la tribuna I si tribuna II-a. Am ajuns sa nu-mi mai las fetele sa se uite la televizor din cauza unor derbedei care ma înjura! Eu am considerat ca Steaua e o familie mare si aici i-am inclus si pe cei din galerie, dar daca ei vor continua sa ma jigneasca si îmi impun ce sa fac, atunci nu mai stau la discutie cu ei", a tunat Gigi. Acesta a încercat apoi sa-si justifice manifestarile de bucurie dupa Dinamo - CFR Cluj. "Eu am încercat sa transmit un mesaj de pace si prietenie, si nu de ura. Eu nu vreau fanatism în tribune. De ce sa ne certam cu cei de la Dinamo? Eu îmi permit sa ma tachinez cu oficialii dinamiovisti si chiar cu unele rude care sunt rapidiste sau dinamoviste. Le spun «tigani», «câini» si nu se supara nimeni, fiindca glumim între noi. La fel trebuie sa fie si cu sefii de galerie când se întâlnesc prin baruri. Sa fie prieteni", a
încheiat Becali.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: