miercuri, mai 02, 2007

Îşi scot ochii

Ieri, MM a avut mai multe schimburi de replici dure cu Becali, Olăroiu şi Argăseală. Invitat luni seară la Naţional TV, Gigi Becali a lansat o ameninţare directă în direcţia lui MM Stoica: "Poate o să se enerveze şi o să zică el ce s-a întîmplat, la ce m-am referit eu cînd am spus că a făcut o greşeală fatală, dar nu o să fie deloc bine pentru el dacă o să spună ceva. I-am şi zis: Nu mai face tu pe orgoliosul, să le spui tu pe toate".

Ieri, Mihai Stoica a reacţionat la acuzele patronului. "Ştiu la ce face trimitere şi o să vorbesc la finalul sezonului. O să prezint şi documente în acest sens. Eu consider că n-am greşit, ci a fost vorba despre o divergenţă între proiectele mele de a dezvolta echipa şi proiectele lui Gigi Becali, care văd că dau roade", a replicat MM.

Războiul din Ghencea a continuat apoi pe axa MM-Olăroiu. "Pe Gigi Becali n-au putut să-l determine cei din familia lui să renunţe la MM şi aş fi putut eu? Oricum, n-am făcut aşa ceva, pentru că Mihai e un om de mare valoare", a spus Oli. "E incredibil ce zice! Nu mi-a dat nici măcar un telefon. Dar haideţi să trecem peste aceste declaraţii fără sens", a replicat fostul manager general al Stelei.

MM Stoica şi Valeriu Argăseală au avut o discuţie dură, la finalul căreia Stoica i-a zis: "Să nu mă mai cauţi niciodată şi să-mi uiţi numărul de telefon". El i-a reproşat fostului asistent că i-a "raportat" lui Becali mai multe discuţii private de-ale lor. Ulterior, într-un dialog la TV Sport, MM i-a spus lui Gigi că Argăseală a negociat anul trecut plecarea sa la Poli Timişoara. "Nu e adevărat. Oricum, sper că nu vorbesc la trecut despre relaţia mea cu MM. Şi mai sper că vorbele pe care mi le-a adresat au fost spuse la nervi", a replicat actualul preşedinte al Stelei.

Replicile zilei

Oli: "Îl regret pe MM"
Gigi: "Vrăjeală!"

"MM a fost un manager excepţional, poate cel mai bun cu care am lucrat, să-i mulţumim pentru ce a făcut. Eu am fost printre singurii care am încercat să-l determin pe Gigi să-l păstreze la echipă"-Cosmin Olăroiu

"Nici nu vreau să spun ce îmi provoacă aceste declaraţii. Aşa că mai bine zic că nu mă interesează ce spune Olăroiu"MM Stoica"Oli a făcut declaraţiile alea din complezenţă, a fost vrăjeală. Voi chiar credeţi ce a zis?"-Gigi Becali
Sursa: GSP

Niciun comentariu: