miercuri, mai 09, 2007

Cyril Thereau a refuzat o ofertă de la Bruges

Ieşit din calcule pentru finalul acestui sezon, după fractura de metatarsian suferită în partida cu CFR Cluj, Cyril Thereau a plecat la finalul săptămînii trecute în Belgia. Acolo a fost consultat de unul dintre cei mai buni doctori din Europa.
Vizita lui a trezit imediat interesul celor de la FC Bruges, care îl cunoşteau din perioada în care Thereau a evoluat pentru Charleroi. Conducătorii lui Bruges sînt în căutarea unui golgeter şi, cum Cyril a avut o evoluţie foarte bună pentru Steaua în acest campionat, reuşind 10 goluri în 17 meciuri, l-au contactat pe jucător. Belgienii l-au întrebat dacă este deschis unei oferte şi, în cazul unui răspuns afirmativ, ar urma să demareze negocierile cu Steaua.
Cyril a refuzat însă ferm şi le-a tăiat elanul belgienilor. Atacantul francez a confirmat ieri interesul grupării flamande: "M-au căutat cei de la Bruges, dar le-am spus din start că nu mă interesează o revenire în Belgia. Mă simt foarte bine la Steaua şi îmi doresc să ajung din nou în Liga Campionilor cu această echipă. Vreau să-mi duc la bun sfîrşit contractul cu Steaua, să am evoluţii cît mai bune pentru echipa mea şi sînt convins că dacă voi juca bine, vor mai veni şi alte propuneri de transfer. Nu mă gîndesc acum să plec din România".
Sursa: GSP

Niciun comentariu: