vineri, mai 11, 2007

Becali s-a răzgândit în privinţa sponsorizării lui Dinamo

Gigi Becali nu mai vrea să ofere echipei Dinamo sponsorizarea de două milioane de euro promisă după victoria din meciul cu CFR Cluj şi a adăugat că dinamoviştilor Mircea Rednic şi Bogdan Lobonţ le va mulţumi mereu pentru câştigarea acelui meci.
"Dacă v-am spus că le mulţumesc în special lui Rednic şi Lobonţ, înseamnă că aşa e şi punct. După aia deduceţi voi tot. Am spus că nu mai comentez nimic despre Dinamo. După, am făcut o analiză a ceea ce s-a întâmplat, am văzut încă o dată meciul şi acea sponsorizare de două milioane nu o mai dau, pentru că nu vreau. Mai bine le-o dau celor din a doua repriză. Dumnezeu a bătut pe CFR. Toată viaţa, când am să-i văd pe Rednic şi Lobonţ, am să le strâng mâna puternic, ca la bărbaţi adevăraţi. Lor şi celor care au jucat în a doua repriză", a afirmat Becali.
El a lăsat să se înţeleagă, astfel, că, în opinia sa, nu toţi jucătorii dinamovişti şi-au "dorit victoria" în meciul cu CFR Cluj, câştigat de Dinamo cu scoruld e 1-0, partidă ce a permis echipei Steaua să revină pe locul doi în Liga I.
Sursa: Pro Sport & Sport.ro

Niciun comentariu: