marți, aprilie 03, 2007

Bucuros si nervos!

Tensiunea meciului l-a epuizat pe Cosmin Olaroiu, care la sfârsitul partidei nu si-a mai putut tine nervii în frâu si a plecat din cadrul conferintei de presa dupa ce a apucat sa dea o singura declaratie.
"Era un meci important pentru ambele echipe, pe care noi am reusit sa-l transam în favoarea noastra. Decisiva a fost daruirea elevilor mei", si-a început Oli discursul. Dupa aceasta scurta declaratie, tehnicianul stelist a fost interpelat de un suporter giulestean care lucreaza pentru site-ul oficial al Rapidului si care l-a întrebat daca nu cumva Steaua a fost ajutata si de arbitri ca sa câstige. In acel moment, Oli a luat practic foc. "Cine esti tu, ma? Ce meci ai vazut? Nu va e, ma, rusine, ca a fost fault la golul doi al vostru? Ramâneti voi aici atunci!", a tunat antrenorul Stelei, dupa care a parasit sala de conferinte.
Totusi, Olaroiu a apucat sa spuna câteva cuvinte despre meci la Kanal D. "Nu cred ca pentru noi este vorba de o revenire. Alta ar fi fost situatia în clasament daca în tur nu am fi disputat unele meciuri în conditiile în care le-am jucat. Victoria este foarte importanta pentru moralul nostru, tinând cont ca am jucat cu jumatate din echipa. Ochirosii este un fotbalist pe care am început sa-l folosesc în mod constant în ultimul timp. Este un jucator talentat, care cred ca merita acest lucru", a afirmat antrenorul Stelei.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: