marți, aprilie 24, 2007

Adrian Neaga, primul pe lista lui MM Stoica

Mihai Stoica a declarat, în cadrul emisiunii "Fanatik Show", că primul pe lista de achiziţii din vară este atacantul Adrian Neaga, care evolueazã în prezent la Seongnam, în Coreea de Sud. "Pe lista pe care o voi înainta patronului la vară cap de listă este Adrian Neaga. Tot zicea că s-ar întoarce la Steaua, am ţinut legătura cu el şi în iarnă i-am zis «Vino acum». Mi-a zis cã nu poate, dar că în vară are clauză. I-am zis «hai să discutăm şi despre salariu, tot». El este dispus să renunţe şi la nişte bani să vină la Steaua şi îşi doreşte foarte mult să vină", a subliniat Stoica.

Oficialul stelist a adăugat că pe lista de transferuri pe care o va înmâna patronului Gigi Becali la finalul sezonului se numără şi câţiva jucători tineri, doi fotbalişti care evoluează în prezent în Liga a II-a, dar şi un jucător străin. "Eu vreau să luăm un singur jucător străin. Pentru că este un post pe care eu îl consider descoperit şi pentru care nu există variante în România", a spus Stoica, neprecizând însă despre ce post sau despre ce fotbalist este vorba.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: