vineri, februarie 23, 2007

Becali: "Ne-am descurcat onorabil"

Finantatorul FC Steaua, Gigi Becali, a declarat în noaptea de joi spre vineri, la sosirea de la Sevilla, ca echipa din Bulevardul Ghencea s-a descurcat onorabil în meciul cu detinatoarea Cupei UEFA, scor 0-1.
"Steaua a jucat altceva, daca aveam noroc putea fi 1-0 la pauza pentru noi si ne puteam califica, dar Dumnezeu tine si cu cei mai buni, iar ei sunt mai buni decât noi. Am avut doua ocazii clare de a marca, si un sut al lui Badea scos din vinclu de portar, ei au avut o singura ocazie si au dat un gol. Eu ma bucur ca totusi ne-am descurcat onorabil la Sevilla", a spus Becali.
Gigi Becali a mentionat ca nu se poate spune ca Steaua nu a iesit cu capul sus din cupele europene. "A fost un an exceptional, Liga Campionilor e maximum în fotbal, iar noi am fost în grupa mortii. Cu Sevilla a fost un meci prost acasa, daca acasa aveam un alt rezultat, era altceva. Nu poti sa spui ca au fost mult peste noi, am jucat noi prost. Joi am cam dominat o echipa care bate Barcelona si Realul, e mare lucru. Bine, nu ma încânta asta, am fost învinsi, dar a fost altceva, nu mi-a fost jena sau rusine, n-am plecat înainte sa se termine meciul, ci am stat pâna la final", a adaugat Becali.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: