marți, decembrie 19, 2006

Klemi Saban: “Vreau sa lupt!”


Aflat în vacanta în Israel, fundasul ros-albastrilor, Klemi Saban, le-a declarat ziaristilor din tara sa natala ca nu doreste sa plece de la Steaua.
Klemi Saban a afirmat ca situatia sa actuala este una destul de grea, dar ca este dispus sa lupte în continuare pentru un loc de titular în echipa lui Cosmin Olaroiu.
“Nu am primit pâna în prezent nicio înstiintare din partea oficialilor Stelei ca nu voi mai juca din retur la actuala mea echipa. Recunosc ca în ultima vreme am trecut printr-o perioada nefasta, având în vedere ca nu am jucat. Eu vreau sa lupt pentru un loc de titular la Steaua. Nu ma tem de concurenta”, a spus Saban. In continuare, fundasul ros-albastrilor s-a referit si la prima reprezentativa a tarii sale. “Sunt convins ca, daca voi fi mai mereu rezerva, nu am cum sa mai prind nationala Israelului. Voi putea reveni la lot numai daca îl voi convinge pe Olaroiu ca merit sa joc”, a declarat acesta.

In final, Klemi si-a reamintit despre jocul echipei sale cu Real Madrid din Liga Campionilor, pierdut de Steaua cu 1-4. “Stiu ca totul mi se trage de la partida cu Real. Atunci l-am avut adversar pe Robinho, care este un jucator de clasa mondiala. Am puterea sa recunosc ca nu m-am descurcat asa de bine în fata acestui fotbalist. Orice om poate sa prinda si o zi mai slaba”, a încheiat Saban, care va participa în zilele urmatoare la un joc demonstrativ între selectionata Pacii, formata din israelieni si palestinieni, si formatia unei regiuni din Sevilla.

Niciun comentariu: