miercuri, decembrie 06, 2006

Cosmin Olăroiu: "Orgoliul celor două echipe va conta foarte mult”

Cosmin Olăroiu crede că mîine seară cele două echipe vor fi motivate de orgoliu. ”Cele două formaţii sînt deja calificate, una în optimile Ligii, alta în UEFA. Aparent, meciul nu are miză, însă orgoliul celor două echipe va conta foarte mult”, a spus antrenorul Stelei. ”Este motivul pentru care cred că va fi un meci interesant. Îi felicit pe cei de la Lyon pentru că alcătuiesc o echipă puternică, dar am venit să ne jucăm şansa şi să facem un meci bun”. Olăroiu crede că Lyon rămîne puternică, chiar dacă Gerard Houllier a spus că va menaja unii titulari. ”Houllier are un lot cu jucători de valoare apropiată. Chiar dacă va face unele schimbări, nu cred că se va simţi”, a declarat Olăroiu.
„Acest meci este visul oricărui fotbalist”, a declarat, la conferinţa de presă, Vasilică Cristocea. „Mai ales pentru că Olympique Lyon este favorită la cîştigarea Ligii Campionilor. În meciul tur nu am jucat, dar mîine seară voi face tot ce este posibil pentru a-mi ajuta echipa”, a continuat stelistul.„Pentru mine este o şansă unică. Nu am visat vreodată să joc un meci în Liga Campionilor. Steaua mi-a oferit această posibilitate şi nu vreau să dezamăgesc”, a mai spus mijlocaşul Stelei.

Niciun comentariu: