vineri, noiembrie 03, 2006

Olaroiu: "Pacat ca am pierdut astfel, dar este bine ca am aratat o alta fata"



Olaroiu: "Nu sunt multe lucruri de spus dupa un astfel de meci, dar cred ca am oferit o alta imagine fata de meciul de la Bucuresti. Am fost mult mai ofesnivi, am stapânit jocul în prima repriza, în care am avut multe ocazii, dar am pierdut din cauza unei greseli. Jucatorii mei au facut un meci bun si merita numai felicitari. Nu are importanta cine este vinovat la faza golului. Acum, trebuie sa ne concentram asupra calificarii în Cupa UEFA".
Cosmin Olaroiu s-a aratat impresionat de atmosfera de pe stadionul Santiago Bernabeu, unde au fost prezenti peste 20.000 de români. "Suporterii au fost fantastici, chiar si pentru cei de la Real Madrid a fost o surpriza. S-a dovedit înca o data ca Steaua este o echipa iubita. Dar, în aceasta seara a fost multa nesansa, pentru ca jucatorii mei au intrat cu mai mult curaj si determinare. Am jucat la victorie, asa cum jucam întotdeauna", a spus Olaroiu.

Niciun comentariu: